✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice
barbie(s)

Two Zero One Three ᵔᴥᵔ


Assalamualaikum *tak jawab dosa*

30 Disember 2012. Arghhhh cepatnya masa belaluu *lap hingus* Apa ntah yang aku buat kat rumah nih. Tiga hari lagi, musim persekolahan akan  menjelma. cehh ayat, aku tak ready lagi. Walaupun tak ada kerja rumah, tapi aku tak sedia nak jadi SPM CANDIDATE FOR 2013.    I need  a six months holiday, twice a year. muahahaha. Banyak ujian yang datang dalam tahun 2012 nih. 




hmmm..






eheemmmm..










Sebenarnya aku tak tahu nak taip apa lagi : l


Mood sekarang : HAPPY SEDIH 
happy ? yeahhh. happy sebab nak jumpa kawan-kawan, pakcik tukang kebun. Dan yang penting aku rindu geng-geng aku. tenonenonenone. Rindu nak tengok YANA buat duckface. Rindu nak tengok AIENG senyum kelip-kelip mata. Rindu nak buli AYAI . Dan rindu nak tengok PEEQA buat muka mintak kaki ^______^


We thought we knew everything about each other, but it seems like there's so much things we didn't know.


hmmmm..



bagi aku, maybe sedih sebab tak ready nak essspiyyyemmmm kot. Cuti ni buku langsung tak tersentuh. Tahun depan  Batch '96 pulak duduk dalam dewan. Dan lagi sedih sebab hmm adalahh -______-


Hahahaha aku cuak sebenarnya ^^


Batch '96 Good Luck okay.


Lalalalalalala



dah lama tak tukar muka blog aku nih. lalalala. sekarang ada ala-ala korea sikit kan -_- ambik je lah sebab ni lah yang paling comel. senang mata memandang. hahahaha *muntah darah*



eerrrr


Okay last but not least, thanks kepada hamba Allah yang sudi baca. Meh kita kiss sikit. mmuaahh. eeee gedik gilaaaaaa ! haha okay bui buii buiiiiiii. Assalamualaikum ^___^