✚ {}

ABOUT archieve LINKS CBOX
Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice
barbie(s)

♥ I love u boyfriends ♥


Auchakkkkkkkk Chakkk Boommmm ! hewheww. Main chackk chackk plak kita
Mood ; off henset :132: tak nak ade orang kacau
belog :90: niyy da berhabuk,rinduu nak updateeeee :47: entry
korang sihatt, da makan :120: HAHA

Okay :119: I dont know why tiba-tiba je bukak facebook A
aku teroskan buka facebook dye *rasa lain macam*
tuupp tuupp tuuppp :face18: boleh bukak laa
dye taktukar p/w facebook dye even kitorang da clash :68:

aku teruskan menggodeh facebook dia, tiba-tiba...
aku TERbaca chat dia dengan sorang girl :95: nihh,
name dye Nur **a** okayy PANAS
-

-

-





ayat GEDIKK kau da keluar, sumpah geli aku bace. tadi kau call  aku kan, peanjat boboy
tapi aku buat bodoh je kann , HAHA. tak nak dengar suara kau , takot TERkutuk

macam BODOH je kan kau call ppagi buta :14:
gilprengg sendiri ade sebok nak call :24: pompuan lain


KAU tahu kan aku susah sikit nak suka sayang orang
KAU tahu kan aku niyy susah sikit nak lupakan orang
okayy now, aku da dapat pengganti kau :96: aku da boleh lupakan kau 
tak lama pon aku boleh lupakan kau 2 tahun je

maybe DIA :96: tak PERFECT macam KAU. tapi...

:65: DYE baik
:65: DYE pandai jaga hati orang
:65: DYE pandai buat lawak
:65: DYE TAK PANAS BARAN

OKAYY, penat bercelotehh :face4:


HI KIKI Byee aku sayang kau sepenuh hati ILY IMY